28 februari 2012

Jag lever!:)

Hej, jag lever!

Det va ett tag sen, motivationen är inte på topp och det märks. Jag är för stressad och uppjagad av allt som händer just nu. För mycket i skolan, för mycket hemma och för mycket med hälsa. Foten blir värre och jag har fortfarande inte fått tid för magnetundersökning, andra foten har fått en ärr i hällen, har svårt att andas och min sköldkörteln är svullen så jag har fått remiss till ultraljuds undersökning(igen) och astmatest. Fast det är säkert bara stress och utmattning! Dessutom tycker min läkare att bör gå upp lite mer i vikt... Har också lämnat blodprov idag för hormoner och blodvärdena, så vi får se vad som sägs. Hela jag ett vrak som håller på att rasa isär. Nej, nu målade jag upp en hemsk bild, så illa är det faktiskt inte!

Det positiva är att jag har fått sommarjobb på min gamla arbetsplatsen, så jag behöver inte oroa mig över ekonomi. Dessutom blir jag månadsanställd och enligt mina beräkningar får jag mer lön i år. Jag har också fått VG på min senaste hemtenta i entreprenörskap och jag blev innerlig glad för det! I helgen planerar jag att besöka min mamma och lillebror som jag saknar så mycket! Min mamma kommer även att hjälpa mig med företagsekonomin. Skönt att få lite hjälp!:)

Nu ska jag faktiskt äta lite och sedan bädda ner mig i sängen, jag har en lång dag framför mig imorgon. Jag har egentligen en föreläsning på förmiddagen imorgon, men jag skippar den och sätter mig på universitetsbiblan för att skriva färdigt en överblick över mitt företag som skall lämnas in på torsdag. Yippi!

Jag har några produkter som jag har att recensera, men det får bli en annan dag!:)

Ha det bäst och ta hand om er!:)



1 kommentar:

  1. sv: Tack för dina varma ord Lilly! Vet att jag inte skrivit till dig eller svarat dig på evigheter.. jag försvann upp i det blå där tror jag ^^

    Du är underbar! Många kramar till dig!

    SvaraRadera

Va kul att du vill kommentera! Jag uppskattar alla kommentarer, svar på din kommentar hittar ni i samma tråd! Ha en bra dag och ta hand om dig! //Lilly