4 mars 2012

Paula´s Choice

Här kommer en liten recension om Paula´s Choice 2% beta hydroxy acid lotion och Paula´s Choice Extra streght Targeted Blemish Relief Toner(2% Salicylic Acid). Tyvärr det kanske funkar för andra, men inte för mig. Min hud är hemsk just nu, jag har fått flera stora finnar som gör väldigt ont. Innan jag började med Paula´s Choice så har jag inte haft så många och så stora finnar, tyvärr blev det bara värre ju längre jag använde produkterna. Jag är väldigt ledsen över detta eftersom jag såg produkter som min sista hopp… Läkarna vill inte ge mig recept på Roaccutan och inget annat hjälper. Tro mig jag har testat allt!
 Det ser inte "så" farlig ut på bilden, men i verkligheten är det mkt värre. Jag har fått flera finnar som ligger under huden som inte syns. Dessutom har jag fått massa porrmaskar!
 Även fast jag har fått massa finnar så måste jag ändå erkänna att mina porer blivit mindre och huden blev mer jämn i färgen, Dock har jag upplevt huden väldigt torr.

Så här såg min hud i början av kuren:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill kommentera! Jag uppskattar alla kommentarer, svar på din kommentar hittar ni i samma tråd! Ha en bra dag och ta hand om dig! //Lilly