2 februari 2012

Frustration

Frustration stiger mer för varje dag, när man inte kan få tag på någon som kan hjälpa min fot. Har haft smärta i foten dagligen i flera år och det har börjar tära på min välbefinnande. Har ringt till läkare igen, men det visste inget. Om 10 min ska de ringa upp mig och då ska jag kräva remiss till en riktig fotortoped och ingen annan! Jag skiter om jag måste operera foten, bara jag blir av med smärta och kan träna precis så mycket som jag vill! Jag har länge försökt blunda för problemet och låtit det gå för långt, jag måste ta tag i detta på allvar nu och om det nu är operation som gäller så får det vara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill kommentera! Jag uppskattar alla kommentarer, svar på din kommentar hittar ni i samma tråd! Ha en bra dag och ta hand om dig! //Lilly