13 januari 2012

Lumene- Beauty Base Eyeshadow Primer

Lumene- Beauty Base Eyeshadow Primer with Brightning Arctic Lingonberry är en ögonskuggs primer som får ögonskugga sitta längre. Primern luktar gott och väldigt mild. Jag gillar den lena känsla man får på ögonlocket. Primern ljusar upp ögat och får ögonskugga fästa sig bättre. Här kommer lite bilder.

Detta är en bild på mejk som jag har haft i 8 timmar på jobbet utan primer, jag har också tränat. Man kan se att ögonskugga är helt borta, eyeliner har kletat ut sig överallt på ögonlocket.


Nästa dag sminkade jag ögonen med primer i basen. Så här såg mejken på morgonen(kl5:30).


Så här såg mejken efter 8 timmar på jobbet och 2 träningspass senare. All ögonskugga är kvar och eyeliner sitter på plats.


Jag var tvungen att testa primern vidare så jag tog en powernapp på 1,5 timmer med ögonbindel och så här såg det ut efteråt. Inga problem här heller.


Produkten är fantastisk och fyller sin funktion väldigt, väldigt bra. Priset ligger på ca 130 kr och säljas på de flesta skönhetbutiker. Det är 7 ml i en förpackning och visst kan det kännas som att det är ganska lite, men jag har haft min sen förra vinter och jag har fortfarande mer än hälften kvar. Väldigt dryg produkt. Rekommenderar den varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill kommentera! Jag uppskattar alla kommentarer, svar på din kommentar hittar ni i samma tråd! Ha en bra dag och ta hand om dig! //Lilly